Industrieweg 16, 8800 Roeselare
051 20 68 20 info@foodstoredeli.be

Wat is saldo?

Je kan nu ook betalen door een saldo op te laden. Je gaat naar de pagina saldo (deze pagina is enkel zichtbaar als je ingelogd bent), klikt op het bedrag dat je wil opladen en betaal online. Bij je eerstvolgende bestelling, krijg je ook de keuze om via je saldo te betalen. Op deze manier moet u niet altijd de bankapp bovenhalen om te betalen. U krijgt ook een bonus bij het plaatsen van een saldo.

Hoe geef ik bestellingen door?
Als bedrijf kan je een login aanvragen zodat u kan bestellen via onze website. Deze manier is het gemakkelijkste voor beide partijen.

Kunnen we een factuur verkrijgen?
Via de hoofdlogin kan u alle bestellingen plaatsen die op factuur mogen geplaatst worden.

Kunnen de werknemers zelf hun bestelling plaatsen?
Aan de hoofdlogin kan u werknemers aan toevoegen.
Dan kunnen alle werknemers zelf hun bestelling plaatsen. Als hoofdlogin hoeft u dan niets meer te doen. Die bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar ons.

Hoe kan ik betalen?
Wij hebben het liefst dat er online wordt betaald. Dan verliezen onze chauffeurs geen tijd bij de leveringen.
Cash kan natuurlijk ook, gelieve geld klaar te leggen zodat de chauffeur niet te lang moet wachten.

Hoe betaal ik online?
Plaats eerst uw bestelling. Als die doorgegeven is kan u op de hoofdpagina de kop bestellingen terug vinden. Daar vind u een overzicht terug van de bestelde producten en kan u de knop online betalen terug vinden.

Tot hoe laat kan ik bestellen?
Gelieve uw bestelling voor 9u 30 te plaatsen. Indien dit niet lukt als bedrijf gelieve contact op te nemen met ons, wij kijken wat we eventueel kunnen doen.

Wat is de minimumbestelling?
Bij bestellingen voor de middag vragen we een minimum van € 5 in onze leveringsroues (exclusief brood en sigaretten). Gelieve te checken of uw bedrijf in onze leveringsroute ligt.  Bestellingen voor in de ochtend en avond zijn ook mogelijk. Gratis levering bij een min. bestelling van € 100

Wat te doen bij eventuele klachten/misverstanden?
Gelieve altijd contact op te nemen met ons bij eventuele klachten. Wij werken met verse producten en in een sector die veel menselijke arbeid vraagt. We doen er alles aan om fouten te vermijden maar indien er toch eentje aan ons ontglipt dan zetten wij die fout graag recht.